14 gunluk anneyim sanırım dogumhanede uşuttum, tüm vücudum kırılıyor batıışiyor,göğüs doktoruna gittim antibiyotik vs ilaçlar verdi ilaçlara başladım ateş yukselmeleri başladı lohusalik devam dikislerim sızlıyor bebeğe geçer diye maskeyle yaklaşıyorum ama emzirmeyi bıraktım çok terliyorum terimden onada geçer diye birde okadar halsizim ki uzun süre emzirme pozisyonunda duramıyorum, böyle bir süreç yaşayan var mı desteğinize ihtiyacım var .