AAsyaa o zaman boğazında enfeksiyon yoktur canım. Sevinmelisin. Sadece balgam atması için serum fizyolojik yap , imkanın varsa arada bir gidip acilden buhar verdir çocuğun burnuna. Şifa bulur inşallah. Biz 3-4 kere buhar verdik serum fizyolojik ile. Bir de burun spreyimiz vardı yatarken sıkıyordum. Şükür şifa buldu. İnşallah tüm bebekler şifa bulur tez zamanda 🤍🤲