Busralprn bizim bebişte çok fena pişik olmuştu hatta mantar oldu doktora gittik trosyd verdi bir de hamazinc diye bir krem bize iyi geldi onlar, o kadar kötü olduğu halde kabarmıştı resmen ve geniş bir alandı Allah a çok şükür geçti derisi soyuldu resmen çocuğun ama 3 4 güne geçti ilk günler de rengini açmıştı baya ben memnun kaldım