Anneler laktozsuz mama kullanıyoruz. Sma laktozsuz olanı. Ama sanki kilo aldırmıyor yani bilemiyorum ek gıda + mama şeklinde gidiyoruz. Bi de bebelac laktoz free diye bi mama var bebelac almıştım içmemişti. Süt alerjisinden önce. Kullanıp memnun kalanınız var mı bu mamaları ?