Annebebek58 Bebegim daha 1 gunluk yarim saat bir tarafi yarim saat 1 tarafi emiyor yine de birakinca yalaniyorr ne yapmam lazım ya
sadeturkvatandasi Annebebek58 bir şey yapmanıza gerek yok 🌸 bebeklerde emme ve yalama refleksi doğuştan oluyor illa aç olduğu anlamına gelmiyor ama siz sık sık emzirmeye devam edin tabi
Srnsrnsrn Annebebek58 ilk üç ay özellikle o ne Zaman ne kadar isterse emzirmek gerekir diye biliyorum ben öyle yaptım. İlk bir ay zorlayacak ama sonra azalıyor zaten
Lulemom Annebebek58 yalanması aç olduğu göstermez. 4-5 tane Bezi dolu dolu çişliyse doyuyordur, benim bebeğim 2.5 aylık. Beni emdikten sonra gazı çıkartırken eline devam ediyo 😄 sen bez takibi yap doyduğu öyle anlaşılıyo