Günaydın kızlar 😍
2 oğlum 1 kızım var 3 u bir odada odalarını ayırıp kızıma ayrı oda oğlanlara ayrı oda yapacağım dün fiyatlara baktım uçmuş resmen ve daha da artacakmış o şekilde söylediler . Kızıma cantry tarzı düşünüyorum oğlanlara antrasit tarzı gördüm normalde böyle şeyler bana pek hitap etmez ama kullanan arkadaşlar var mı yada tavsiye edeceğiniz farklı model önerilerinize açığım sonradan pişman olmak istemiyorum dünya kadar para veripte . Şimdiden teşekkür ederim 😍