günaydın mutlu sabahlar herkese
Bebeğim gündüzleri 3 defa uyur bu uykular en fazla 40 dk . Beslenme olarak gündüzleri çok süt emmez ve ek gıdaya ilgisi çok az yani bir çay bardağı kadar bile yemez birgün boyunca akşamlarıda beslenmek istiyor en az ,5 kez uyanır artık çok çok yoruldum uykusuzluk ve yorgunluktan sinirlenmek ve kötü bir anne olmak istemiyorum ama bünyem kaldırmıyor :((( çözüm önerileri nasıl siz nasıl bıraktınız gece beslenmesini