Ben 2. Ayda regl olmaya başladım. Regl döneminde sütte azalma oluyordu. Bebeğim 3 aylıkken aldım kullandım fayda görünce ve sütüm toparlanınca adet dönemlerimde kullanmaya devam ettim. Ben galactago kullandım ama içerikleri aynı sadece marka farkı var. Kesinlikle fayda ediyor.