Seda0651 Daha bebeğim 20 günlük falan 3 gündür kakasını yaparken çok ağlıyor yapamıyor yaptığı çok az gunde 2 sefer falan böyle oluyor sonra arada bezi doldurduğu da oluyor ne yapabilirim
42Eylul07 Seda0651 yarim cay kasigi zeytin yagi icin bide karnina beline sur masaj yaparak cok rahatlatir
ElifAlmilamm Seda0651 kakası katı değilse ve sadece anne sütü alıyorsa 10 gün yapmaması normal doktorumuz bize böyle demişti
Tansu67 Kakasında mukus var mı sümüksü mü. Kan var mı diye de bakın isterseniz benim de o şekilde başlamıştı süt alerjisi çıktı ☹️ inşallah sizin ki geçicidir
ElifAlmilamm Seda0651 o zaman yine bi doktorunuza danışın canım sadece bize öyle demişti onu hatırlıyorum sıvıyla kabız değildir ve 10 güne kadar normal demişti