Hefe Arkadaşlar bir arkadaşımın beta değeri 14 bin fakat 5 haftalık olmasına rağmen kese yok ikiz olabilir mi ya da dış gebelik ???
Heyecandorukta Hefe kese 6da gordum ben 7+2de de bebegi alttan ultrasonla gorebildi doktor karindan gorunmedi. Beklesin bence biraz