Bebekler çok yorgun olduğunda uykuya dalamıyorlar. Ben akşamları 7 gibi banyo yaptırıyorum , soğuk havalarda lavobada belden altını yıkıyorum, bezliyorum, zeytinyağ ile az bi masaj yapıyorum ayaklarına-karnına. Odanın ışığını loş tutuyorum tabi. Sonra kitap veriyorum, bakıyoruz öyle, sonra uykusu iyice gelince emmeye başlıyor ve uyuyor. İlk gündüz uykusu çok önemli, uykudan uyandıktan 3 saat sonra yatırmak iyi oluyor. Bunlar düzende oldu mu gerisi gelir. Tabii atak haftaları, diş süreçleri tüm düzeni alt üst ediyor ama sonra yine toparlıyor. Bizim ki 10buçuk aylık, ben de kimseden destek alamadığım için ve uykusuzluğa artık bünyem dayanmadığı için aramızda yatırmaya başlamıştım. Sonradan pişman oldum, keşke biraz daha dişimi sıksaydım da kendi yatağında yatmaya alışsaydı diye.. Lakin tek başınaysan hakkaten takatin kalmayabiliyor :( Bu arada elektrik/elektromanyetik çok etkiliyor. Tv/telefon/ elektrikli oyuncaklar, ana kucağı vb. Uzak tuttuğunda, wifi olan odada uyutmadığında ve çok tutmadığında uykusu daha verimli oluyor, daha kolay dalıyor.