Güzel anneler en acilinden bi soru sormak istiyorum. Benim ağır bi alerjik durumum var. Hamilelik öncesi nisan temmuz ayları arası sürekli ilaçlarla kremlerle yaşıyordum hamileliğimde çok şükür hiçbir sıkıntı yaşamadım. Doğum sonrası da güzel geçti gel gelelim bugün nedenini bilmediğim bi atak geçiriyorum. Sürekli tek taraflı kaşıntı şişme ve uyuşma şeklinde. Emzirme döneminde bildiğiniz kullandığınız bi alerji ilacı var mı? Benim kullandığım ilaçlar ağır olduğu için emzirmeyi bırakmak gerek kullanılırsa. Yarın doktora gidicem ama şu anda tek gözüm kapandı diyebilirim durum o kadar vahim☹️ Fikri olan varsa bi el atsın bu garibe😭😭