Gaz sorunu yaşıyoruz.oğlum 50 günlük biogaia damla kullanıyorum ama pek bi faydası yok gibi.anne sütü ve mama alıyor mamayı(aptamil 1 kullanıyorum) günde 4,5 kez verıyorum toplam günlük 250-300 cc arası alıyordur geri kalanı anne sütü alıyor. Yani gaz ilacı olarak neler kullanıyorsunuz hangısı ıyı yardıma ıhtıyacım var uyku uyuyamıyor cocugum bu yuzden:( teşekkürler