Kizim bu aralar kakasini yaparken zorlanıyor ıkınıyor açıp bakıyorum az yapmış oluyor 2 3 günde anca yapıyor.Arastirdigim kadarıyla açlıktan kabız da olunurmus.Ama benim bebegim ek gıdayı 1 2kasik yer genellikle emmek ister 7 24 memede diyebilirim.Sizce açlıktan mi kabız oluyor?