Minik1anne Hayırlı sabahlar kızlar💜 1 haftadır gribim ve dün burnumun içinde ve dışınca uçuk çıktı baya kötü silemiyorum burnumu. En etkili bildiğiniz uçuk kremi veya şu uçuğu tamamen geçirir dediğiniz bi öneriniz varmı? Yazarsanız sevinirim🌹
ecemm-6161 Minik1anne benim var ucuk Kremim doktorun vermişti canım cok iyi hemen geçiriyor iyileştiriyor
Mmomm Minik1anne çocukluğumdan beri zaman zaman uçuk çıkıyor kullanmadığım ilaç kalmadı. Hiç biri mucizevi bir şekilde uçuğu geçirmiyor maalesef. Uçuğun çıkacağını ilk anladığınız zaman sürerseniz o zaman etkili oluyorlar sadece
EniseVeAnnesi ecemm-6161 hangi krem acabs Ben hastaneye gitmedim dun eczaneye gittim eczacı bir krem önerdi dunden beri sürüyorum hiç faydası yok
Aalya Minik1anne uçuk çıkmaya yakın sarımsak surerseniz çıkmıyor. Onun dışında cıkmıssa bence iyileştiren bir krem yok kabuk bağlıyor vs eczaneye sorun verirler gene de
Paradiseeeee Minik1anne evde el kremlerin yokmu onlardan sür geçiriyor yumuşatıyor hep ben onlardan sürüyorum hep ama seninki uçuk dönmüş gerçi başka krem lazım
Minik1anne Paradiseeeee ayneb canım geçirmiyor malesef. Eczaneden madescar diye bi krem verdiler kurumuş bu iyi gelir dedi baklm inşaAllah geçer
kahvela Ben uçuk çıkacağını anladığım zaman pamuğa aseton dökü bekletiyordum üzerinde. Ama asirax krem var onu da kullanabilirsin. Emziriyorsan bi eczaneye ya da doktora danış