Melikeeeecansuu Oglum 3de kalktı bu saat oldu uyumadı çok aglıyor gazıda yok kakasınıda yaptı uyandıqında ateşide 36.7. Dişmi sizce ya. Normalde hıc böyle kalkmaz 5ay 20gunluk ikinci böyle gece kalkması https://imgyukle.com/i/kORd0t https://imgyukle.com/i/kORAqQ https://imgyukle.com/i/kOVk5c
Alpingo Melikeeeecansuu sol alt ön dişi çıkmış mı ben mi yanlış görüyorum:) üzerini biraz incelt sıcaklamış olabilir
Alpingo Melikeeeecansuu olsun sen ne giydirdiysen incelt vucudu bi tık sıcaklamıs olabilir,herşey yapar oğlum 15 aylık hala ayda 4-5 kez aynı sorunumuz var ama abartısız her ay..yoksa güzsl uyur bı sıkıntıları olmasa kalkmazlar
Melikeeeecansuu Alpingo benım oglumda öyle 9da uyut sabah 7bucukta felan kalkar. Gunduzlerıde hep uyur buqun bursey oldu ama anlamadım dişten dolayımı başka bırşeymı bılemedım
Melikeeeecansuu Tuba patlama olmadı zaten diş çıktı demıyorum hanı diş patlatamıyorda damakları kaşınıyor agrıyor ya acaba diş çıkmasımı yakın dıyorum
Melikeeeecansuu Serife00 yok patllama olmadı zaten demek ıstedıqım damakları şiş dişmı patlatamıyor dıyorum canım
Tuba Melikeeeecansuu Hayır yakın da değil damakta şuan hiç diş gözükmüyor. Diş çıkarma uzun süreç olduğu için belirti gösterebilir şimdiden☺️