Bebegimm1 040920 soguk havale diye biliyrm hastaneye gidin derim tam net bilgim yok ama vucut isisi baya dusuk
Betul1 040920 eli ayagı nasıl soğuk mu dudaklarda morarma var mı dereceniz bozuk olabilir mi çok düşük bi ateş acile gitmekte fayda var
Eyllebr 040920 canım terleyıp soğuyorlar sanırım bazen çok nadır kızımda 34 faln oluyor terleyıp soğudu zaman
Busraaaarsn 040920 geçenlerde bizim de 35.2 lere düştü ben de çok korktum eli ayağı buz gibiydi kat kat giydirmeme rağmen. 3-4 gün sürdü öyle sonra normale döndü. Ama 33 çok düşük bi sıcaklık belki yanlış ölçüm olmuştur