Merhaba arkadaşlar 26 aylık kızım var.Yemesi bazen iyi bazen yok.gunde bir öğün yer genelde öğle yemeği.birazda kahvaltı tadımlik oluyor resmen.1 yaşından beri aynı kilo aynı boy neden hiç değişmiyor.doktorlar tahlil temiz deyip gonderiyor.anlamadim takıldım kaldım.ne yapmalıyım?..