Sutmuhendisi Benim bir adet sancım var gerçekten gelmemesi için dua ediyorum. Eşim bebeğim ne güzel uyudu bende bu gece erken yatarım diye düşünürken şu an halıda resmen kıvranıyorum bu nasıl bir sancı saç diplerime kadar hissediyorum
Hilokiiii Sutmuhendisi Sıcak su torbası koyun ayaklarını sıcak tut serum veya ağrı kesici iğne yaptırsan rahatlardın 🙏 sıcak bir doğal bitki çayı yokmu yapıp içsen
Gizeem3535 Sutmuhendisi rabbim şafi adıyla şifa versin sende benim evladıma dua et müminin mümine duası kurşun gibidir 🙏
Fasulye12 Sutmuhendisi geçmiş olsun 🙏🏻civanperçemini de bi araştrın. Söktürmeye yardımcı olur ama şuan sıcak su torbası dışında ne iyi gelir bilemedim🤷🏻♀️ Bi arkadaşIm sıcak şekerli su içerdi regl sancısı için
Alpingo Sutmuhendisi bende bekarken ve doğum öncesi böyleydim hala magnezyum eksik etmem vitamin desteği al adetinden 1 hafta önce başla bide bunu deme derim gitmedgm doktor kalmamıştı bayılıyordum ağrıdan en son dk bunu tavsiye etti hayatım düzene girdi
Sutmuhendisi Hilokiiii hiç biri asla asla işe yaramaz. Doktora gittim en yüksek değeri ile yaşıyormuşum 7 dün boyunca iki saatte bir ağrı kesici alsam bile. 8. Gün kanamam bitse dahi sancı çekerim. Böyle zor bir adetim var
Hilokiiii Sutmuhendisi Çok sıkıntılı geçiriyorsunuz o zaman rabbim yardım etsin inşallah sürekli böyle mi olacak peki çaresi yokmu
Sutmuhendisi Hilokiiii en son gittiğimde emzirdiğim için tedavi yapamam dedi. Allah’ım ölmek istiyorum sezeryan sonrası karnıma bastırmalarından bile daha kötü
Hilokiiii Sutmuhendisi yaa rabbim şifalar versin emzirmekle tedavi ne alaka basım tedaviymiş ki acaba neden bu kadar sancı çeliyorsunuz
Sutmuhendisi 35791 hiç bir şeyin faydası olmadı benim bu sancımı alzheimer hastası ananem bile unutmuyor ama beni unutur
Sutmuhendisi Hilokiiii neden olduğunu bilmiyorlar bir kist kanser ya da olumsuz bir şey yok . Emzirdiğim için bi tedavisi varmış ana ilaçları ağır dedi emzirmen bitince gel dedi yani en sonunda emzirmeyi bırakacağım