Öncelikle evim temizdir. Kendimde gün içerisinde giydiğim kıyafeti akşam kirli sepetine atarım evden çıkmasam bile duş alıp öyle yatağa geçerim pijamalarım nevresimlerim temizdir. Aynı şekil de kızıma da bir kıyafeti 2. Gün giydirmem zaten mümkün değil bebek olduğu için gün içinde sürekli değişiyoruz zaten kirlendiği için ve sonuç kızım ve ben uyuz olmuşsuz sağlık ocağına gittim doktor uyuz gibi görünüyor dedi bende daha yaygın kaşıntı ve kızarıklık var kızım da az eşim de hiç yok. Bit şampuanı ve losyon verdi ama çok etkilş olduğunu düşünmüyorum ben hala kaşınıyorum ama kızıma iyi geldi sanırım. Öneriniz var mıdır veya yaşayan oldu mı ne kadar sürede geçti ? Yarın birde beyaz sirke deneyeceğim iyi geliyormuş. Bu arada kıyafet almıştım ve yıkamadan denedim acaba ondan mı geçti çünkü başka birşey den şüphelenemiyorum bir de kızım herkesin kucağına gider sarılır