Bu kaçıncı oldu ben de sayamadım artık,yöneticiler kriz yönetimi konusunda berbat,üslupları ve tarzları hiç hoş değil,insanları azarlayarak bir yere varamayacak bi adım ileri gidemeyeceksiniz çünkü vizyon yok,arada ben de sorularımı sorup bildiklerimi paylaşmak için kullanıyordum ta ki sizin başlıklarınızın ve üyeliğinizin bu şekilde silindiğini görene kadar @rileyss . Yapılan işe,verilen emeğe sahip çıkmamaktır bu, en azından kendi payıma düşen parayı artık size kazandırmayacağım @adm