Prensesss_annesiii İstanbul da bilgisayar mühendisliği bitiren rkadaşıöım kardeşini 4. Sınıfta işe aldılar . Okulu bitirince işe başlasın diye kurumsal bir firma. 12 bin lira maaşla başlayacakmış. Ki sizinki Suriye görevi ve doktor . Çok normal bir maaş