Prensesss_annesiii Kızlar benim kaynım yeni mezun oldu atandı şu an Suriye’ye gitti mecburi göreve 17 bin maaş alicak mis sizce dogrumduur bana fazla geldide
Prensesss_annesiii Deletedmom896 her gün yatiyormus ama sadece askerlere ilaç yaziyormus arada paraya bak
Deletedmom896 Prensesss_annesiii Sen niye gıcık oldun hayrola 😂her mesleğin vardır Zorluğu okumuş dirsek çürütmüş şimdi meyvesini yiyor
Babybloom Prensesss_annesiii o para okuduğun yıllar için veriliyor. Kazandığın sınavlar için veriliyor. İşin zorluğuna yoğunluğuna göre verilse hamallık, maden işçiliği en çok para getiren meslekler olurdu herhalde🙄
Cirkin Prensesss_annesiii ya öyle de adam /kadın suriyede yani. Ne olacağı belli olmaz. Bi nevi riske girip gitmiş oraya. Herkesin gidebileceği yer değildir. Maaşı bana cok gelmedi açıkçası
GoGirl Prensesss_annesiii senin ilac yazma yetkin bilgin var mi yok herkes yapabiliyor mu bu isi yapamiyor şansı yaver gtmis rahat yere düşmüş daha cok calisio ayni alanlarda vardir ama kismet.o kadar yil calismis okumuş haketmis.
Prensesss_annesiii feratlarkupeklergiremez evet oda öyle dedi belkide 17 den fazladir bilmiyorumki cNim
Deletedmom896 Prensesss_annesiii Hayrola memur maaşlarını sorgulatır durumdasın anlat hele😂 postların hep bu şekilde
Fatma8988 Prensesss_annesiii yukarda fazla eldi demişsin. Bi karar ver bence:/ birde hasetliğin ilacı var mı onu sor doktor kaynına🤣😬
Hiperaktifanne Prensesss_annesiii yeni doktor olan beyin cerrahı tanıdığım var 30bin alıyor :) Aydın’da doktor
Linaguven Hiperaktifanne Valla az bile cerrah için ünlülerden az alıyor su sağlık çalışanları onca emeklerine
2yavru1anne Prensesss_annesiii az önce kadrolu öğretmen maaşı sordunuz nerden kulağınıza geliyor bu haberler ailedekiler tek tek atanıyor mu? 😁
Defneninannesie Prensesss_annesiii Adam yıllarca ders calısmıs tıp kazanmak ıcın ortaokul yıllarından berı gece gunduz ders calısmıs tıp okurken gece gunduz uyumamış bıraktı sımdı yatsın 😀meyvesını yesın tatlı tatlı . Kaynını kıskananıda ılk defa gordum 😂🤷