Merhaba arkadaşlar,
Bebeğim 35 günlük ve göbeğinde küçük kırmızı bir şişlik görünce doktora resmini attım. Ara ara atletine de sarı akıntı çıktığını fark ediyordum ama doktor muayenesinde sormak aklıma gelmemişti açıkçası. Doktora resmini çekip attım ve granülom olduğunu müdahale edilmesi gerektiğini söyledi. Pazartesi günü gideceğiz, acaba pazartesi çok mu geç olur. Acil bir durum mudur granülom? Doktora gitmeden evvel banyo yaptırsak sorun olur mu acaba? Bilgili arkadaşlar cevaplayabilirse çok mutlu olurum🙏