Yarosss Kızlar doğum sonra saç dökülmem çok fazla oldu . Nasıl giderebilirim ? Geçici bir süre mi ? Sizlerde de oldu mu?
Mariposa Yarosss ilk doğumumda çok olmustu doktorum hormonlar hızla düzene girmeye başladığı icin 1 yıla kadar dökülmesi normal demişti , gerçekten de bir süre döküldü sonra düzeldi anormal bir döküntü yaşamadım.
Krdlnn-1 Yarosss geçici bir süre doğumda gürleşen saçlar doğumdan sonra dökülüyor. Ben şahsen birşey yapmadm kendi kendine bir süre sonra düzeldi
uyus Yarosss Bende oglum tanımaya başlayınca oldu ..okadar çokki omuzuma aşa akıyo duşa girince.sanki makasla kesiyomuşum gibi.
buselidunya Yarosss Benim de çok dökülüyordu, hatta aşırı. Saçımı yıkamadan önce saf zeytinyağıyla maske yapıyordum biraz bekletiyordum sonra yıkıyordum bir kaç kere yapmama rağmen düzene girmişti🌸
Annelik30 uyus benimde aynı şekilde duşta tararken oluk oluk bugün dikkatimi çekti şakaklarım resmen boş kalmış toplayınca saçımı gördüm her yer kıl her gün ev süpürüyorum deliricem valla bugün bıttım sabunu sipariş verdim artık inş iyi gelir
uyus Annelik30 Ben artik duşa kabinin icinden cıkmdan tarayip ttoplayıp su tutuyorum.oyle yapmasam banyoyu zor temizliyorum.😊