gurbet_gelini12. Emekleyen bir bebekse yürümek istemeyebilir 18 aya kadar normalmiş.
Benim oğlumda 15 aylık yürüyor 12. Ayından beri ama aşırı istekliydi yürümeye korkusuz biraz emeklemedi hiçç popo üzerinde gidyor sadece halada öyle 😅yürüyor sıpa ama tembellikten oturdugu yerden kendi kalkmaz gider koltuga tutunur öyle kalkar hep bi yerden destek alarak. Her bebek özel ve farklı işte. Tutunmadan kalkanlarda var bu ayda. Ama benim oglumda onu yapamıyor mesela. Bir bakacaksınız biranda yürümeye baslıcak sürekliii elinden tutup geZin 😍