Dila63 e ben 4. Aydan beri diyet yaptım sonra sütüm azaldı evolvia rp kullandık. Doktorum 7. Ayında açtırdı bende çok üstüne gitmeden denedim belirti vermedi, zaten bebeğimin alerjisi hafifti bağırsaktepkili idi cildind3 sıkıntı yoktu. Doktor kontrolünde açtık diğer türlüsü faydasız olur