Merhaba Hanımlar kızım 15 aylık dişleri de çok şükür çıkıyor ve çıkmaya da devam ediyor …Allah hepimizin bebelerine yardım etsin.
Sorum ve sorunumuz şu ki kızım hiçbir şey yemiyor Maması dışında… neler deniyorum yok ona özel kahvaltı hazırlıyorum yok peynir ,domates , zeytin hiçbirini yemiyor.
Sabahları peynir vermek adına yumurta ile pişirip veriyorum çok şükür az da olsa yiyiyor menemen deniyorum yok köfte patates yapıyorum yok ama damagina göre birşey olsun hayır demiyor makarna, pilav gibi onlarida az az veriyorum çok yemiyor zaten
Çorbanın içine karıştırın diyeceksiniz onu bile denedim artık ne pişirip vereyim diye kara kara düşünüyorum var mı sizde hem basit hemde bunu kesin yer diyebileceğiniz tarifler 😟
Ne yapsam bilemiyorum doktorunu arayıp danismayi düşünüyorum ona göre vitamin falan mı verir bilemiyorum da