Ftmvrs13 ya öyle tabi ben eşime de destek çıkmak istiyorum Bi yandan hiç bu kadar sıkışmamıştık öyle böyle geçiniyoduk ama bu Bi kaç aydır borçların içinden çıkamıyor eşim gerçi onun hatası büyük bu duruma girmemizde. Fabrika işçisi yazın Bi sıkıntı yok ama kış geldi mi deli gibi vergi kesiyorlar böyle olunca sıkıntıya düşüyoruz oda gidip 3 kere kredi çekti biri kızım için ameliyat ettirdik 2 aylıkken diğeri de yapılandırma diye çekti ama daha çok borca girdi 3.cüde de iş yerinden birine inanmış bu instagramdan maç kuponu yapıpgüya para kazandıran sayfayı önermiş oda inanıp kesin çıkar deyip 5bin kredi çekmiş yatırmış oda yalan çıkınca patladı bizimki buraya yazmak bile şuan o kadar zoruma gidiyor ki boşamak bile geçiyo aklımdan 😔