Bebeğim 8 aylık.. ama halen ağırlık olarak anne sütü ile besleniyor ( hatta halen anne sütü ile besleniyor ek gıda yı maalesef ki hiç sevmedi sadece 1 veya 2 kaşık meyve püresi yiyiyor tadımlık ) 9 gündür kaka yapmıyor aslında bu durumdan rahatsız değil ama dünden beri karnında biraz şişlik var yapsa rahatlayacak gibi, zeytinyağı içirdim, biraz kayısı püresi yedirmeye çalıştım, fitilde denedim ama olmadı.. şaşırdım kaldım 😔