Belisssliya Merhaba hanımlar. Kızım 2 ay 11 günlük. 4 gündür 💩 yapamıyor. Gaz çıkarıyor ama malesef 💩 yapamıyor. Ne yaptıysak olmadı. Zeytinyağı sürdük masaj yaptık sıcak tuttuk gaz damlası verdik. Onerebileceginiz etkili bir yöntem var mı
Esolorin Belisssliya rahatsız değilse 10 güne kadar normal demisti doktorumuz.Ve de zeytinyağı sürme olayını bende yaptım pişmanım uyaran vermeyin ikinmayi öğrensin kendisi yapsın
Sibel43- Belisssliya kabiz olduguna eminmisin bizim cocukta yapamiyordu ama kabi degilde tam 6 ay 20gun surdu hic yapamadi zeytin yagina kulak cubugunu batirip oyle yaptiriyordum ben benimki gazinida hic cikaramiyordu bir sikinti vermez eger kakayi hissetmiyorsan kakasi yoktur zaten
Minel123 Belisssliya eğer mama içiyorsa mamasının içine 1 kaşığı zeytinyağı koyabilirsin doktorumuz önermişti aynı zamanda formda hemşire bir anne söylemişti bana