Tahannesi25 sadece tulumla yatacak üstünü örtmeyin zaten amacı üstünü örtmemeniz. Tehlikeli zaten üstünü örtmek 🙏🏻 İçine sadece zıbın giydirdim ben yazdığım gibi ama terledi o yüzden bi daha kullanmadım 1.6 tog olanı. Ben 1 tog olanı sadece zıbınla giydiriyorum. Şuan 23-24 derece evimiz