Merhaba biz 20 günlük olduk çok şükür son iki gündür sıklıkla bengin bi gülüyor bi güler gibi oluyor bi ağlar gibi oluyor bi kaslarını çatıyor gözlerini yukarı bakıyor gözleri kayar gibi oluyor EN ONEMLISI BAZEN TITRIYOR GOZLERI YARIM ACIKKEN HEMEN yanına geldim elini tuttuğunda duruyor bana yardım edermisiniz bu nedir havale mi geciriyor allah korusun ateşi yok kaynanam meleklerle konusuyor diyor korkuyorum surekli okuyorum baş ucunda ufak yasin var bole olan var mi normal mi