Musnil hiç canını sıkma ve şükret her zaman. Bnm kızım 7 aylık 6,700 gram. Doğduğu günden bu güne kadar hiç bir zaman mamasını düzgün içmedi. Gitmediğimiz dr ve hastahane kalmadı 1 ay hastanede yattı bakılmadık yeri kalmadı nesi var diye. 13 saatte 1 damla mamayı içiremiyordum. 24 saatin toplamında 90 cc içtiğinde sevinçten ağlıyordum. Kaşık şırınga biberon hiç bir türlü içmiyordu. Şuan ek gıdaya geçtik onu da iştahla yediği söylenemez. Ve doktorlar hiç bir şeyi yok yapısı bu zorlama acıkınca yer dediler hep. Gerçekten büyüdükçe acıktığında mamasını içmeye başladı. Ama hala 5-6 saatte bir 90 veya 120 cc anca içiyor siz düşünün yani. Normalde 180 cc içmesi gerekiyor her öğünde. Tipi 4-5 aylık bebek gibi. Ama kuvvetli hareketli neşesi ve sağlığı yerinde çok şükür. Çok üzüldüm çok ağladım aylarca aç kalıyor diye ama alıştık artık, çünkü acıktığında gerçekten içtiğini gördük. Sizde üzülmeyin.