Yani ek gıda da önemli tabi önce sebzeleri vermen gerekirdi aslında meyve tatlı olduğu için daha cazip geliyordur. Benim kızımda baya emiyor 8 ay 10 günlük ama ek gıda da yiyor hatta üstüne bi daha emiyor sonra uyuyor. Aslında sütü azaltmadan biraz daha bir kaşık bile olsa arttırarak ek gıdaya alıştırmalısın. Diye düşünürüm 🙏