Bende aynı sizin gibiydim ve hemen çocuğu alıp dr gittim doktorum sağolsun çok güzel izah etti durumu bebeğiniz oldukça küçük ve dış dünyaya adapte olmuş durumda değil kendini en güvende hissettiği yer sizin kucağınız kalp atışınızı tanıdığında orda kalmak istiyo demişti ve ekledi sizin tedirgin olmamanız lazım kucakta olmak istemesi gaz açlık vs değil o sizi istiyo bu geçici bir durum siz sakin olun o sizin Tedirginliğinizi hissedip hiç inmeyecektir kucağınızdan demişti ve tüm işimi gücümüz bırakıp onunla ilgilendim ve 2. Ayın sonunda artık kucağımda değil yanımdaydı lütfen sakin olun şarkılar söyleyin gözlerine bakarak dans edin duşa girin en önmelisi huzurlu ortam sağlayın bebeğinize inanın geçecek geçiyor sevgilerimle 🥰