Kesinlikle tavuk göğsü yapın dünyanın en kolay ve lezzetli sütlü tatlısı bence 😁
yarım margarin veya tereyağ eritin içine bir bardaktan biraz az un atıp kavurun.Çok kavurmayın ama helva gibi olmasın.Bir litre süt, bir bardak şeker, kaynayınca vanilin oldu bitti.Kaselere dökün.Ben bazen muhallebinin birazını paylaştırıp kalanına çikolata süt ekleyip iki renkli yapıyorum süper oluyor .Mikserle iyi çırpın bir de