Es1345- Merhabalar kızım 3,5 aylık doğduğundan beri çok güzel sesler çıkartıyordu agu vs dışında son zamanlarda farkedilir şekilde azaldı sebebi ne olabilir ?
babyandmomwolf Es1345- bir dönem bizimde oldu aynısı. Çok güzel aguyalan keyifli bebeğim bi anda sessiz düşünceli bir bebek oldu resmen o kadar üzülmüştüm ki bişey mi oldu üzüldü mü acaba bebeğim diye. Meğersem atak haftasıymış bikaç güne eski haline döndü çok şükür. Çok hızlı bir öğrenme içindeler ya annesi o yüzden yoruluyorlar bazen zaman ver bebişine öp sarıl sakince dinlensin bakalım biraz 😊 hasta olmadığına eminseniz tabi 😊
Es1345- babyandmomwolf aynen keyifsiz gülücükler saçar etrafa şu sıralar öyle değil 😔 kaç aylıkken olmuştu sizde
babyandmomwolf Es1345- bizim 2buçuk aylıkken böyle olmuştu. Her bebeğin her atak döneminde tepkileri farklı oluyor. Kimi hep uyumak ister kimi uykuya direnir. Kiminde meme reddi olur kimi meme düşkünü olur. Değişir yani bebeğe göre duruma göre. Geçicidir ınşallah sıkmayın canınızı bebeğinize iyi gelecek şeyler yapmaya çalışın 😊🌸
Es1345- babyandmomwolf 14. hafta atağınız nasıl geçmişti bizim şuan 14. hafta atağı sanırım 😔🤦🏻♀️ Çok huzursuz iştahsız
babyandmomwolf Es1345- bizde henüz 14 hafta atağındayız. Uykudan bayılacak gibi gözlerini açamıyor ama uyutmak için şekilden şekle giriyoruz öyle bir ağlama direnme…. Bi çok aç bi çık iştahsız. Kucak istiyor alıyorum gezdiriyorum oynuyorum şarkılar söylüyorum ama memnun etmek çok zor gerçekten. Böyle bir dönemdeyiz
Es1345- babyandmomwolf yaaa keşke hep iştahlı olsalar yemediği zaman stres oluyorum 🤦🏻♀️ Ne kadar sürer bı durum size kaç gün oldu
babyandmomwolf Es1345- hiç stres yapmayın hep aç gezecek değil ya. Yani şu kadar gündür böyle diyemiyorum malesef bir günü bir gününü tutmuyor zaten 🤷♀️