simiyyy
Kızımın odasına oyuncak sepeti adı altında alacaktım bende sonradan neden bilmiyorum vazgeçtim. Çok şık duruyor, kitaplar içinde güzel tercih olabilir. Ikea’da baktığım kadarıyla da sağlam bir şeye benziyordu. Acaba kitapları koymak için böyle daha sergileyebileceğiniz tarzda ürünlere baktınız mı? Bence kitaplar için çok daha hoş ve güzel duran bir seçenek daha olabilir.