esgc Merhaba sütü yeten anneler sütünüz memeden hep sızıyor mu? Hep atletinize kıyafetinizi ıslatıyor mu? Benim bebeğim doğduğunda ilk 15 gün öyleydi ama artık bir damla bile atlete sızma yok? Sütüm yetmediğinden mi acaba
Deletedmom115 esgc Ilk zamanlar öyle oluyor canım bebeğin gücü yetmediğinden sütün doluyor ve sızıyor. Göğüslerinde sızlama da normal süt doluyor. Ama zamanla akmaması normal.
Rabiaszlik esgc benim sütüm hep boldu allahima şükür rabbim her anneye nasip etsin ama hiç bir damla bile sızmazdı ilk zamanlar hala da oyle bu sizin göğüs yapınızla alakalı bir durum olduğunu biliyorum zaten goguslerinizden anlarsiniz sut olup olmadığını zaman geçtikçe vücut üretmesi gereken süt miktarını öğreniyor ve o kadar üretiyor artik
Sodya esgc sizmasi sanirim ordaki kaslarla alakali bi de terbiye olmussa sizmiyo. Benim hic sizmadi, sadece 1 kere bebegim uzun bi sure tek tarafi emmemisti , bi baktim islanmisti.sonra bi daha olmadi oyle.
BMA [silindi] ben sagiyorum ama emzirirkende oyleydi canim sag sag gogusum çökük solu verince sag akiyor simdi sağıyorum yine öyle onu sağınca digeride akiyor
[silindi] BMA ozaman sütünüz yetiyırdur fakst pompayla azalırmi onu bilmiyorum işte umarım bebeğiniz büyüyene kadar süt verebilirsiniz
Mldclk Bende iki aydır emziriyorum bebeğimi sütüm de var sağdığım zaman en az 125 lik çıkıyor bir göğüsümden ama daha hiç aktığını ıslandığımı görmedim.Emzirirken de akmıyor milletin foşur foşur oluyormuş bende mi sıkıntı var acaba 🤔🤔
Simayiniz esgc göğsün terbiye olmuş derler alakasi yok yani azalmasiyla cnm kilosu iyiyse sıkıntı yok
BMA [silindi] yeter canım benim üstüme yiyen güzel geliyor Az değil ki inşallah azalmaz pompayla arttı
Alpingo6 esgc canim göğüsler ilk etapta kontrolsüz süt uretiyor. Bebegin ihtiyacını bilemedigi icin. Sonra yavas yavas terbiye oluyor. sizmasi daha iyi. sütun bebegin ihtiyaci kadar uretilmeye baslamis. Aksi halde mastit ortaya çıkıyor.