Eylulbebek1 hastaneye gidilmesine gerek yok bu aşıda ama yinede tercih meselesi siz bilirsiniz.eczanede satılıyor iki oğlumada eczaneden alıp sağlık ocağında yaptırdık zaten damla şeklinde ağızdan veriliyor sadece bebeğin çok tok olmamasında fayda var ve en az yarım saat beslenmemesi gerekiyor kusmasın diye bide bu aşının belli zamanları var menenjit gibi değil yani