Kızım 18 aylık hafta sonu hastalandı antibiyotik kullanmaya başladık pazar günü bugün diğer günlere göre iyidi toparladı çok şükür ama bu seferde sabahtan beri aşırı terliyor kaç kere üst değiştirdim olduğu yerde ter atıyor kafasından sırtına kadar su gibi kalıyor çocuk acaba iyileştiği için antibiyotik etki mi gösteriyor yoksa başka bişeyden mi anlamadım