gizem161216 Kızlar bu aralar hep şu şeffat sabun keçi sütlü Sabun övüyorlar cilt için kullanıp memnun kalanınız varmı orjinali nerelerdr satılır ??
Kutayyy21 gizem161216 ben kullanıyorum dohum sonrasi dökülen saçım için cildim uucn de pek fayda göremedim ana düzenli Dr kullanamiyorum
Pnarferah gizem161216 evet çok memnun olan müşterilerim var bende kullanıyorum önemli olan düzenli kullanmak düzenli kullanım sonucunda farkları görebilirsiniz
Kutayyy21 Kutayyy21 değmez bence karalamak gibi olmayım ama fiyat da pahalı 65 liraya almıştım ben şöyle bakarsak alt tarafı sabun
MomSongul Kutayyy21 3 hafta istediğiniz sonuca ulaşmanız için çok erken bir süre. Kullanmaya devam edin 🌼
Pnarferah Kutayyy21 siz pahalıya almışsınız ben geliş fiyatına veriyorum tüm ürünleri size iyi pahalıya satmışlar