Bebegim 5 aylik, normalde atlet ve ince bir tulum giydiriyordum ama bu gece inanilmaz terledi, ustunu degisip atlet ve kisa kollu badi giydirdim, coraplarini da ilk kez bu gece cikardim. Simdi de usuyecek diye ben uyuyamiyorum 😂 Bu arada odamiz 25-26 derece filan oluyor geceleri, gerçekten sıcak aslında 😕