poyrazinannesi_41 3 Gün önce doğum yaptım zor Bi doğumdu sabah 7 den gece 12 ye kadar sancı çektim. En son suni sancı alarak doğum yaptım ama kendimi çok sıktığım için bebek havasız kalmış küveze alındı üç gündür küvezde bunu yaşayan anneler var mı çok korkuyorum
AZY16 poyrazinannesi_41 canım korkma Allahın izniyle bebeğine sağlıklı bir şekilde kavuşursun. Toparlanır sıkma canını.
menekseyagmr poyrazinannesi_41 geçmiş olsun telaş yapmayın önlem amaçlı tutuyorlardır büyük ihtimalle siz sakin kalın ki sütünüz insin ve bebeğiniz ordan çıktığında bol bol emzirebilesiniz kendimizi üzüp etkilenmesine izin vermeyin benm bebeğimde 5 gün başka bir sebepten küvezde kaldı süt sağıp sağıp götürdük 5.gün çıktı çok şükür şimdi o günleri yaşamamış gibiyiz sonradan toparlanıyorlar hayırlısıyla sizin bebeğinizde en kısa sürede yanınıza gelir umarım
demooyku poyrazinannesi_41 merhaba benim hem kızım hem oğlum kuvezde kaldılar solunum sıkıntısı devam ediyormu annesi en geç bir haftaya toparlar inşallah merak etme.anne için biraz zorlu oluyor ama emin ellerde merak etme sağlıkla kavursunuz insallah🙏🙏
Mertf Allah yardımcınz olsun içinizi ferah tutun takip amaçlıdır sağ salim kucgnza alırsınız inşallah 🤲