Cansuukoosee Oğlum 7 buçuk aylık bu akşam saçını kestik atmaya kıyamadım 🥲saklamayı düşğnüyorum siz naptınuz ? Çokmu erken kestik siz kaçıncı ayda kestinizzzzz
-erCansu- Cansuukoosee ben 1 yaşına girmeden toplayıp kesmiştim toplayacak kadar ensesi uzundu 🤭 albüm aldım oğlumun ultrasondur hastane bilekliğidir yenidoğan halleri falan o albüme koydum 🙏🌸
Hll20 Cansuukoosee iki oglumunkinide berberde kestirdim. Haliyle çöp oldu. Bu tarz seylere pek ilgim olmadıgından önemsemedim ackcası. Sanırım ben biraz odunum bu konularda😂
Narenur Hll20 bende sendenim 😂 kızımın saçları çok seyrek ve azdı 9 aylık şuanda kestik ve direk çöpe attım 🙈
burcumasalhazal- Cansuukoosee bende peçeteye sardım üstüne tarihi yazdım poşetr koydum duruyor kenarda atmaya kıyamadım 😌
Deletedmom789 Cansuukoosee minik birer kilitli poşete koydum, güzel tasarım yapabilen bir yer bulursam bileklik veya kolye yaptırmak istiyorum
Kelebekk17 Cansuukoosee kizim 5 aylik gecen gun kestik albüme koydum sakliyorum oyle belki bi gun kolye yaptiririm bende
ErkekkAnnesii Cansuukoosee 16 aylıkken kestirdim oğlumun saçını eşit değildi ondan kestim yalnışlıkla klozete attım resmi var hatıra kalsın diye saçını elime alıp çektim ama saklayamadım batıl inançtır inandığım için saklamak istemedim sadece ilk saçıydı diye ama oda çöp oldu zaten 🤦
Ada_kacira Cansuukoosee ben kızıma kahkül yapmıştım canm şuan 3 yaşında dahada kesmedim kestiğim saçıda https://www.hizliresim.com/arkizy6 buna benzer kolye yaptırdım oğlumunkinide bileklik yaptırmayı düşünüyorum ☺️
Balkupum2505 Cansuukoosee 9 aylikken kesmisgik bizde bende kıyamadım kilitli bi posete koydum duruyo öylece 🤗
Ada_kacira Balkupum2505 teşekkür ederim mardindeyim ben burda telkariciler çok fazla normal küçük bir dükkanda yaptırmıştım ben benzerini siteleri falan yoktu inanın ☺️
beyazgulll Bebeğim 4 aylık bugün kestik bizde hiç istemedim ama artık dökülüyordu eliyle ağzına götürüyordu mecburen kestik poşete koydum saklıycam
Ada_kacira Balkupum2505 var canm ınstagramın varsa @nevatakitasarım sitesinin adı bi bak modellere çok güzeller
Burcu0834 Balkupum2505 burda çok güzel yapıyor henüz yaptırmadım ben bebeğim küçük bende yaptıracağım inşallah ☺️