Merhaba arkadaşlar..
Kızım 8 aylık anne sütü alıyor ayrıca ek gıdasını da yiyor şükür ama 3 gündür kaka yapmıyor daha öncede böyleydi 3 4 günde bir yapıyodu çok ıkınıyordu. Var mı aramızda böyle ek gıdaya geçiş döneminde kabızlık sorunu ne yapacağımı şaşırıyorum yardımlarınızı rica ediyorum 🙏🏻🙏🏻