Merhaba hanımlar oğlum doğustan sünnetli doğdu suan 10 aylık 1 yaşında sünnet olucak inşallah bu süreci yaşayan atlatanlar varmı aranızda bana biraz moral verin nolur aklıma geldikce kötü oluyorum yaşayanlar lütfen süreci ve tavsiyelerini yazsın şimdiden teşekkürler Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın❤️