Babyluna Merhaba 6 aylık olduk bugun 5. Ayda tadıma başldım doktorumun tavsiyesiyle .dünden beri bebeğim mamasını içmiyor :( acaba doymuyor mu 2 ye geçicektik kutu bitince . Birde yediğimiz yemekleri yemek istiyor ağlıyor . Ama mamasını neden içmiyor ya