1prens1prensesannesii Kızım 2 aylık.. Avent chicco baby plus nuk bunların damaklı ve ortodontik olanlarını denedim. Kauçuk denedim. Yok. Tutmuyor. Midesi bulanıyor diliyle itiyor naaıl tutturabşlriim başka?
Nihal42 1prens1prensesannesii benimkide tutmuyor. Öğürüyor resmen. Midesi kalkıyor. Tutsa ne rahat edicem😥😥😥
Linamommmm 1prens1prensesannesii benim kızda alınmadı ama sadece Mama saati yaklaşınca tutuyor onunla uyuyor ama alışmayın vermesem aramıyo. Zaten tutmuyor da midesini bulandırıyor 😊
Mevzuderin 1prens1prensesannesii ben inat etmiştim emzik vermeyeceğim diye sonra olmadı tabi vereyim dedim Avent vardı sürekli öğürdü ve kustu yavrum oioi aldım daha küçük belki öğürmez diye yine öğürdü ve kustu ki benim kızım hiç kusmazdı sonra keçi boynuzu özü dene dedi doktorum keçi boynuzu özüne çok az değdirip çekiyordum ağzına öyle verdim öyle öyle alıştı şükür tam 2.5 aylıkken kabul etti pekmez önermedi doktorum keçi boynuzu özünüde sadece değdir Çek günde en fazla 2 ya da 3 kez dene demişti…
Kedidirokedi 1prens1prensesannesii malesef almayınca almıyorlar ben çok denedim sonunda pes ettim o kazandı
Kubraybars 1prens1prensesannesii aciktiginda emzirmeden önce bi 5 dk falan emzik ver onu emsin karni tokken verince almiyolar gerçi benim bebemde hiç almadı cok denedim emsin diye malesef olmadi hatta az kalsın ağzına bantlicaktm tutmadı bende pes ettim 🤣 ac deneyin kuzenim öyle demişti bana